הקמת דף נחיתה

פגישה ממוקדת בת 100-120 דקות שמטרתה הקמת דף נחיתה

תוצרים: בסופה של הפגישה יהיה לעסק שלך דף נחיתה עם כל ההגדרות הנדרשות, כתוב ומעוצב ומוכן לעליה לאוויר וידע בסיסי להמשך תפעול הדף

למי זה מתאים: לעסקים שרוצים להגיע ללקוחות חדשים, לצאת בפרסום של שירות ממוקד

מה צריך להכין: יש להגיע עם לפטופ, חומרים גרפיים אם קיימים, סיסמאות למערכות קיימות (אתר, עמוד פייסבוק וכדומה) וטופס אבחון שיווקי מלא (שנשלח לכם מראש).

מה נעשה בפגישה:

  • נקים דף נחיתה חינמי
  • נגדיר הגדרות טכניות של הדף
  • נכתוב, נעצב ונעלה את תכני הדף
  • ניצור קישורים לפלטפורמות אחרות
  • נגבש תכנית הפרסום של הדף
  • נדריך אותך הדרכה בסיסית להמשך תפעול הדף

להרשמה

  • חשוב: קצב העבודה במהלך המפגש מותנה בטיב החומרים וברמת ההיכרות שלכם עם מערכות ממוחשבות. רשימת התכולה של המפגש יכולה להשתנות על פי הצרכים שלכם, על פי קצב העבודה המשותף ועל פי טיב חומרי הגלם שלכם.
  • במידת הצורך, ובמסגרת הזמן המוגדר, נשמיט תכנים שאינם רלוונטיים לכם, או נוסיף תכנים שאינם מפורטים כאן ויהיו שימושיים עבורכם.

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>