ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים וייעוץ שיווקי הם שני צדדים של אותו המטבע. התוצר של ייעוץ עסקי לעסקים קטנים יהיה תכנית עסקית, הכוללת בתוכה התייחסות להיבטים השונים של העסק, לרבות מבנה ההוצאות וההכנסות ובחינת הכדאיות הכלכלית של העסק, היבטי כח אדם, תפעול וגם התייחסות ראשונית לנושא השיווק. הייעוץ השיווקי לעומת זאת, בוחן את הסביבה והשוק בו חי העסק, את מתחריו, לקוחותיו וכמובן מטרותיו, ועל בסיס זה מגבש אסטרטגיה ותוכנית שיווקית מתאימה לעסק.

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים: האם הוא התרופה לעסק שלך?

מהו החסם שמונע מהעסק שלכם לזנק קדימה? בעסקים, כמו בחיים, לא תמיד התשובה היא חד-משמעית, ובמקרים רבים מדובר בשילוב של כמה גורמים. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים בהחלט יכול להיות התחנה הראשונה בדרך להצלחה של העסק שלכם, אך ייתכן שדווקא ייעוץ אירגוני, ייעוץ שיווקי או ייעוץ פיננסי הם אלה שיביאו את המזור ל'כאב' העסקי שלכם. בשורות הבאות ננסה להתאים את סוג השירות או סוג היועץ שאתם צריכים, לכאבים הנפוצים של העסק הקטן:

הכאב: חוסר מיקוד עסקי, לא ברור לאן העסק שואף לגדול

איך מתבטא הכאב:  מה המודל הכלכלי הנכון לעסק שלי? גיבוש תכנית עסקית לצורך איתור משקיעים או חדירה לשוק חדש

סוג הייעוץ: ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

הכאב: אשראי, הלוואות, גבייה

איך מתבטא הכאב: קושי בהשגת הלוואות ומסגרת מתאימה מהבנק, צורך בפריסת חובות, בחינת רווחיות המוצרים ושינוי מבנה התמחור שלהם

סוג הייעוץ: ייעוץ פיננסי לסוגיו

הכאב:  ניהולי, תפעולי

איך מתבטא הכאב: אין מעקב מסודר אחרי לידים, מעקב חשבונות וגבייה לקוי, אין ניתוח של ביצועי העסק, אין מדידה של זמני טיפול בלקוח וכיוצא בכך.

סוג הייעוץ: יועץ מערכות מידע, הנדסת תעשייה וניהול

הכאב: ניהול עובדים

איך מתבטא הכאב: אי עמידה בביצוע משימות, חוסר יכולת לספק שירותים בזמן, היעדר מיקוד בניהול העובדים.

סוג הייעוץ: ייעוץ אירגוני

הכאב:  הגדלת הלקוחות

איך מתבטא הכאב: אין דרכים מסודרות לפנייה לקהלי לקוחות שונים, אין התאמת המוצרים לקהל הלקוחות, פנייה נכונה ללקוח

סוג הייעוץ: ייעוץ  שיווקי

הכאב: ריבוי משימות

איך מתבטא הכאב: לא מגיעים לטפל בכל הנושאים, אין מספיק זמן, תחושת 'כיבוי שריפות'

סוג הליווי: שירותי אדמיניסטרציה ומזכירות

 

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים אינו תמיד הפיתרון הנכון לכאביו של העסק. בהנחה שמשאבי הזמן והכסף של העסק שלכם אינם אינסופיים, אנו ממליצים להבין את הצורך המדוייק ולבחור בייעוץ או בליווי שיענה באופן הטוב ביותר לצרכי העסק.

זיהיתם שיש לכם צורך בייעוץ שיווקי? אנחנו מזמינים אתכם להתחיל במילוי שאלון האבחון השיווקי שלנו, בעקבותיו תקבלו בחינם ומיידית לתיבת המייל אבחון שיווקי ראשוני של העסק.

לשאלון האבחון השיווקי >>

לעמוד הבית >>

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>