כתיבת תוכן

מאה הימים מציעה שירותי כתיבת תוכן המתאימים לכל מי שזקוקים לתכנים איכותיים, בהירים ומקצועיים, ואינם פנויים או אינם יכולים לעשות זאת במסגרת המשאבים העומדים לרשותם במסגרת העסק או הארגון.

אנו מציעים כתיבת תוכן מסוגים שונים, ביניהם:

  1. קטלוגים ועלוני הסבר – כתיבת תוכן מקצועי, המסביר על אופן השימוש במוצר או בשירות, על אודות החברה ועל תהליכי הייצור;
  2. אתרי אינטרנט – כתיבת תוכן  לאתר הבית של החברה או לאתר ספציפי של קו מוצרים או שירותים, כתיבת תוכן למיני-סייט וכתיבת תוכן לעמודי נחיתה.
  3. ניוזלטר ודיוור תקופתי – כתיבת תוכן שידוור באופן קבוע או מזדמן ללקוחות, למתעניינים או לקהלי יעד מוגדרים;
  4. מאמרים ובלוגים – כתיבת תוכן  המחזקת את נוכחותכם באמצעות מאמרים מקצועיים או באמצעות כתיבה אישית-מקצועית בבלוג;
  5. סרטוני הדרכה – כתיבת תוכן ותסריטים לצורכי הדרכה, סרטוני השקה וסרטונים מכירתיים.

 

כתיבת תוכן – מקרה לדוגמה: רשת תכשיטים

 

אחד המקרים המעניינים של כתיבת תוכן שטיפלנו בהם לאורך השנים הרבות בהן אנו עוסקים בכך, הוא המקרה של רשת תכשיטים אופנתית הפועלת בארץ ובעולם.

מטרת כתיבת התוכן כאן היתה כפולה: יצירת 'עומק' לחווית הלקוח (הלקוחה, במרבית המקרים), העמקת תפיסת המקצועיות של הרשת וכמובן – יצירת הזדמנויות קנייה נוספות. הנה חלק מסוגי התוכן שיצרנו עבור רשת התכשיטים:

  • איך אנחנו מייצרים את המוצרים שלנו – במקרה זה – כתיבת תוכן מקצועי, שמסביר על סוגי האבנים היקרות, על המתכות, על תהליך העיצוב והייצור שלנו. כתיבת תוכן כזו מחזקת את תפיסת המקצועיות של החברה, ויוצרת היכרות מעמיקה יותר של קהל הקוראים עם המוצר ועם החברה.
  • טרנדים, אופנות ומגמות בעולם – כתיבת תוכן מסוג שזה מעשירה את קהל היעד, מעדכנת על מגמות עולמיות, על חידושים וחדשות – ומחזקת את תפיסת המקצועיות שלנו, כחברה עכשווית, מקצועית ו'מחוברת' שחולקת את הידע שלה עם לקוחותיה. כתיבת תוכן מסוג זה רלוונטית כמעט לכל חברה, בכל תחום עיסוק.
  • כיצד להשתמש במוצרים – כתיבת תוכן  מסוג 'כיצד להשתמש' היא כתיבת תוכן מעשית ופרקטית, והיא מזכירה ללקוח עד כמה המוצר שלנו שימושי ומשתלב בסדר היום שלו. במקרה של רשת התכשיטים, התוכן שנכתב כלל טיפים כגון 'כיצד להתאים תכשיטים ללבוש', 'כיצד להתאים תכשיטים לאירוע' או 'כיצד לבחור מתנה לבן משפחה או לעמית לעבודה. רוצים לראות כמה טוב כתיבת תוכן מהסוג הזה עובדת? בדקו את אתרי המתכונים של חברות המייצרות מזון – 'בישולים' של אסם, 'השף הלבן' של תנובה, אתר 'סוגת' ועוד רבים וטעימים.

 

כתיבת תוכן – לאילו עסקים זה מתאים?

 

שירות כתיבת תוכן מתאים למספר סוגי עסקים:

  • לעסקים קטנים – אלה ידרשו לרוב כתיבת תוכן בסיסית, הכוללת אתר, פרופיל חברה ועוד מספר אלמנטים בסיסיים.
  • עסקים המוכרים מוצרים או שירותים מורכבים – זקוקים לכתיבת תוכן רבה, המפשטת את המוצר או השירות שלהם, מסבירה עליו ועונה על השאלות הנפוצות ביותר.
  • עסקים המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות – עבורם, כתיבת תוכן היא כלי מרכזי לדיאלוג קבוע עם לקוחות ומתעניינים – לרוב באמצעות ניוזלטר תקופתי.
  • עסקים המפוזרים במספר סניפים ורוצים לשמור על קשר בין העובדים – לעסקים כאלה אנו מציעים כתיבת תכנים חדשותיים על הנעשה בארגון, ראיונות עם בעלי תפקידים וכן הלאה.

 

רוצים להתייעץ איתנו על כתיבת תוכן עבור העסק שלכם? צרו קשר >>

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>