מנהל שיווק

מנהל שיווק - מזוית אחרת

מנהל שיווק – מזוית אחרת

מנהל שיווק הוא תפקיד מאתגר ועמוס, שמכיל בתוכו מגוון של מיומנויות ופעילויות.

אנחנו רוצים להציע דרך אחרת להסתכל על התפקיד של מנהל שיווק: לקחנו את שבעת השלבים של תהליך השיווק בו אנו משתמשים במסגרת שירות 'ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית', ובדקנו האם השלבים שמתאימים לעסק ניתנים ליישום גם בתפקיד מנהל שיווק. אם אתה או את רוצים לבחון את תפקידכם, בין כמועמדים לתפקיד ובין כהערכה לתפקודכם – אתם מוזמנים להמשיך:

 

מנהל שיווק – בחינת התפקיד על פי שלבי ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית

  • בידול – מנהל שיווק טוב מבודל מעמיתיו בניסיונו, השכלתו, הצדדים בהם הוא חזק ושונה ממתחריו.
  • מיתוג – כמו כל 'מוצר' גם מנהל שיווק יהיה בעל יתרון אם ימתג את עצמו. חשוב לזכור שמיתוג אינו מספר האזכורים במדור הכלכלי, אלא המהות עצמה של האדם (או המוצר) 
  • תהליך מכירה – יש עוד הרבה מנהלי שיווק טובים בשוק – אם תאתר את המקום בו אתה רוצה לעבוד ותצליח לשכנע אותם איך דווקא אתה תוכל לקדם אותם – יש לך סיכוי טוב להיות מנהל שיווק במקום שבחרת, או להתקדם לתפקיד הבא במקום בו אתה נמצא
  • גיוס – גיוס יכול לעבוד לשני צדדים- אם אתה מנהל שיווק מוערך, יהיה לך קל למצוא את הארגון שישמח לגייס אותך לשורותיו – וגם לגייס עובדים שירצו לעבוד איתך, ללמוד מניסיונך ולקחת חלק בעבודתך.  
  • מוצרים ושירותים – מה הדבר שאתם מצטיינים בו – שיווק דיגיטלי? ניהול משא ומתן? או אולי ניתוח ואנליזה? צרו לעצמכם 'כרטיס ביקור' שידגיש את הנקודה הרלוונטית והמבודלת שלכם
  • תקשורת שיווקית –  גם אופן ההגשה של קורות החיים או של פנייה במייל יש לו משמעות מבחינת הנראות והזכירות וכמובן, הסיכוי שתקבלו מענה. התייחסו לכל תקשורת שלכם כתקשורת שיווקית
  • אינטגרציה – בנו לכם תכנית פעולה. ראשית, הגדירו מטרות ארוכות טווח מבחינת הקריירה – מנהל שיווק יכולה להיות תחנה בדרך. שנית, הגדירו יעדים ופעולות כדי לקדם את עצמכם, ראשית למטרות הקרובות ואחר כך לטווח הולך ועולה. טפחו את רשימת הקשרים החברתיים והעסקיים שלכם, פעלו במסגרות מקצועיות והמשיכו ללמוד ולטפח את היכולות שלכם. 

 

רוצים לדעת עוד על שלבי השיווק ועל ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית >>

לעמוד הבית  >>

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>