קידום עסקים באינטרנט – בזהירות!

קידום עסקים באינטרנט

קידום עסקים באינטרנט

כששואלים אם כדאי לעשות קידום עסקים באינטרנט, אנחנו נוהגים לצטט את הבדיחה ישנה, ש'יום אחד – האינטרנט הזה עוד יתפוס'. ואם נדבר ברצינות – הרי שאנחנו מאמינים גדולים בתועלת של קידום עסקים באינטרנט. אך עם זאת, אנחנו מאמינים גדולים עוד יותר בכך שכל דבר צריך לעשות מתוך תכנון ומחשבה ולא בתהליך 'אינסטנט' זריז ושטחי.

כדי לא ליפול לבורות, רצוי להבין במה שאתה עושה ולא להסתמך על מילה של ספק זה או אחר.

 

 

קידום עסקים באינטרנט – בורות שמומלץ לא ליפול בהם

 

הנה הנקודות המרכזיות שכדאי שתדעו לגבי קידום עסקים באינטרנט, לפני שאתם מפקידים את עתידו המקוון של העסק שלכם בידיו של מקדם זה או אחר:

  • מנועי החיפוש חשובים אבל גם הגולשים עצמם

     

    • הבעיה: אם זיהיתם באתר ערימות של לינקים ומאמרים שאין קשר רציף ולוגי בין הפיסקאות שלהם, קרוב לוודאי שהאתר משתמש בשירות של כתיבת SEO  לצורך קידום עסקים באינטרנט או רכישת מאמרים. המטרה היא כמובן קידום עסקים באינטרנט, אבל האתר המקודם זוכה לתדמית ירודה בקרב גולשיו או לקוחותיו שנקלעו אליו שלא בטובתם.
    • הפתרון: בדקו היטב מי כותב לכם את המאמרים, האם הוא באמת כותב אותם או רוכש אותם, תנו למישהו שאתם סומכים עליו להגיה כל תוכן שנמצא באתר או עשו זאת בעצמכם.

 

  • זהירות, תוכן כפול!

     

    • הבעיה: תוכן שחוזר על עצמו הוא עבירת אינטרנט בעלת שתי גרסאות: הגירסה הקלה של תוכן כפול היא העלאת מאמר אחד בשני מקומות שונים – למשל באתר מאמרים ובמקביל באתר הבית. במקרה זה גוגל יתייחס למאמר שהועלה ראשון ויתעלם מהופעות נוספות שלו ברשת. הגירסה החמורה היא הפרת זכויות יוצרים – העתקה של מאמר מגורם אחר ללא אישור – ואכן מדובר כבר בעבירה חמורה שעלולה להביא את מי שביצע אותה אל בית המשפט.
    • הפיתרון: קודם כל היעזרו במישהו שאתם סומכים עליו לצורך קידום עסקים באינטרנט. שנית, היעזרו בכלי של גוגל מאפשר לבדוק הופעה של תוכן במקומות נוספים וישנן תוכנות יעודיות לכך. אבל אם אתם רוצים להיות בטוחים וגם לספק ללקוחות דברי ערך– כתבו בעצמכם!

 

  • לינקים טובים ולינקים מיותרים

     

    • הבעיה: לינקים נכנסים, המקשרים אתרים אחרים אל האתר שלכם הם לינקים טובים לאתר ומקדמים אותו, אבל לינקים יוצאים הנמצאים באתר שלנו ומפנים לאתרים חיצוניים – גורמים לאובדן גולשים. לכן חשוב לשים לב שלינקים כאלה אכן יהיו אפקטיביים עבורכם.
    • הפיתרון: לא לעשות חילופי לינקים אתר מול אתר – את זה גוגל לא אוהב. להוציא לינקים אך ורק לאתרים שקשורים אליכם מבחינת עולם התוכן שלהם.

 

  • מבנה האתר

     

    • הבעייה: יצירת איזון בין הגולש לבין מנועי החיפוש. כשהאתר בנוי בהיררכיות נכונות עבור מנועי חיפוש, הגולש עלול ללכת לאיבוד.
    • הפיתרון: גוגל לא רואה תמונות, אלא  רק קורא את התיוג שלהן. השתמשו בתמונות עבור הגולשים, אבל אל תשכחו לתייג אותן וגם להכניס טקסטים ב HTML (ולא טקסט מעוצב על גבי התמונה) כדי שגם מנועי החיפוש יוכלו 'ליהנות' ממנו. הקפידו גם על ממשק משתמש נח ולא רק על קידום עסקים באינטרנט.

 

והכי חשוב, זכרו  ששירותי קידום עסקים באינטרנט, טובים ככל שיהיו – עובדים בשביל לקדם את העסק שלכם באינטרנט. הם לא מחויבים לתדמית שלו ולבדוק האם באמת הגיעו אליכם הלקוחות המבוקשים על ידיכם. זה התפקיד שלכם!

קידום עסקים באינטרנט – בגישה של מאה הימים

כמו כל מהלך שיווקי, גם קידום עסקים באינטרנט, צריך להיעשות במחשבה, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים, שיהפכו אותו ליעיל ואפקטיבי לאורך זמן. אפשר לבחור לעשות לבד קידום אתרים באינטרנט ואפשר לבחור בספק. אך אנחנו מאמינים שכדי לקבל שירות טוב צריך לדעת מה לבקש ולתת בריף טוב. 

לשם כך אנחנו מעמידים לרשותכם את מערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית, שפותחה במיוחד לצרכי השיווק של עסקים קטנים.

איך מתחילים? ממלאים בחינם את שאלון האבחון השיווקי שלנו מקבלים מיידית לתיבת המייל אבחון שיווקי של העסק.

לשאלון האבחון השיווקי >>

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>