קמפיין גיוס לקוחות

קמפיין גיוס לקוחות - מאה הימיםמאמצי גיוס הלקוחות של העסק הקטן עשויים להיות אינטרנטיים בעיקרם, לכלול 'עבודת רגליים' או פניות ממוקדות לקהלי מטרה ייחודיים.
המטרה: תכנון פרויקט גיוס לקוחות ממוקד, במקום ובהיקף שמתאים לעסק שלכם

דוגמאות לקמפיינים לגיוס לקוחות:

איך הצלחנו להכפיל את הפונים לחברת ההיי טק בקמפיין גיוס עובדים

הלקוח: חברת היי טק גדולה ומוכרת
המשימה: גיוס עובדים במסגרת 'עובד מביא חבר'
רקע: החברה ביקשה לגייס עובדים, אך למרות התגמול הנאה – מבצעי 'עובד מביא חבר' לא סיפקו את הסחורה.
התובנה והפתרון של מאה הימים:
תהליך המיונים והקבלה לעבודה הוא תהליך ארוך ואין קשר ישיר בין יצירת החיבור על ידי העובד לבין קבלתו לעבודה.
התובנה היתה כי יש לתגמל את העובדים בחברה על שני השלבים – גם על יצירת קשר עם מועמד מתאים וגם אם כאשר הוא התחיל לעבוד בחברה.
איך עשינו את זה?
יצרנו קונספט קריאייטיבי לפעילות הגיוס, ותחמנו אותה בזמן (כחודשיים). תחת הקונספט הנבחר נעשו פניות לעובדים – הן באמצעות המייל והפורטל הארגוני, ובכל אמצעי התקשורת הפנים ארגוניים: החל ממיתוג המעליות ועד למפיות בחדר האוכל.
בחגים ובסופי שבוע נעשו 'נגיעות' איכותיות עם מתנה סמלית הקשורה לקונספט.
החלטנו על מדיניות תגמול ברורה לכל שלב: החל מ'קפה ומאפה' תמורת מסירת קורות חיים רלוונטיים, ועד לתגמול המלא – עם קבלת המומלץ לעבודה.
בנוסף, יצרנו "תחרות גיוס" בין המחלקות, עם תגמול בסוף הפעילות ובמחציתה.
התוצאות:
מספר המגויסים הכפיל את עצמו בהשוואה לפעילות "עובד מביא חבר" הקודמת!

איך הצלחנו לייצר קמפיין ממוקד ופנייה איכותית לקהל מקצועי?

הלקוח: חברה בתחום מוצרי הבניין
המשימה: חשיפת המוצר לקהל מקצועי (אדריכלים)
רקע:
המוצרים שמשווקת החברה נמכרו בעיקר לקהל הפרטי, והחברה ביקשה לחשוף את המוצר לאדריכלים ומעצבים, שיכולים להיות 'משתמשים קבועים' במוצר.
התובנה והפתרון של מאה הימים:
מצד אחד, כדי ליצור חשיפה אמיתית למוצר, יש צורך לשלוח ערכת דוגמאות גדולה ויקרה, שתהיה חלק ממדף הדוגמאות של האדריכל; מצד שני, החומר רלוונטי רק לחלק מהאדריכלים.
איך עשינו את זה?
פרסמנו מודעה בעיתון מקצועי הפונה לאדריכלים, וכן פנינו בדיוור ממוקד לאדריכלים. במודעה ובדיוור הצגנו בקצרה את המוצר, והזמנו אותם לפנות אלינו כדי לקבל ערכת דוגמה.
כך יכולנו להשקיע בערכה אטרקטיבית במיוחד, ולשלוח אותה רק לבעלי המקצוע שהביעו עניין בקבלתה. בעקבות המשלוח, יצרנו קשר עם האדריכלים בפגישות שהתקיימו הצגנו להם את המוצר ויצרנו שיתופי פעולה שהכניסו לחברה פרויקטים.

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>