ליווי שיווקי במיקור חוץ

ליווי שיווקי במיקור חוץ - מאה הימיםאיך להשיג את היעדים העסקיים והשיווקיים שלכם? הכלל הראשון הוא לפעול על פי תכנית שיווקית מסודרת. תכנית שהיא חלק מניהול מותג, וכוללת ניתוח תיק המוצרים, יצירת בידול וביסוס היתרון של המותג, תכנון של חלוקת המשאבים השיווקיים בין המוצרים השונים ובין קהלי היעד השונים, תוך מציאת האיזון הנכון בין גיוס לקוחות, שימור לקוחות ובין תמיכה במוצרים וותיקים לעומת השקעה במוצרים חדשים. הדרך שלנו לסייע לכם בתכנון ובביצוע התכנית השיווקית, היא באמצעות שירות ליווי שיווקי במיקור חוץ. לצד הכנת התכנית עצמה, אנו מציעים ליווי שיווקי שנתי מלא (או ליווי שיווקי חלקי) בביצוע התכנית.

בשורה התחתונה: איזה ליווי שיווקי אתם מקבלים?

  • תכנון שנתי ברור של יעדי החברה ושל הדרכים השיווקיות להשיגם.
  • תרגום החלטות אסטרטגיות ברמת הנהלה לביצועים בשטח.
  • בנייה שיטתית של ערכי המותג, והתאמה של פעילויות שיווק (כגון מבצעים) שיתמכו בערכים אלה. 
  • הליווי השיווקי של מאה הימים מושתת על שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, באופן יומיומי ולאורך כל תקופת ההתקשרות. 

ליווי שיווקי -שלב ראשון: היכרות, בדיקת התאמה ולוח זמנים

היכרות הדדית ואיסוף נתוני רקע ראשוניים – על החברה, האסטרטגיה שלה ומטרותיה. תיאום ציפיות לקראת העבודה המשותפת והתוצאות הצפויות ממנה.
בעקבות הפגישה אנו מצביעים על עיקרי הפעילות השיווקית הנדרשת, עורכים לוח-זמנים ראשוני ומגישים הצעה מפורטת של השירותים שיינתנו על ידינו.

ליווי שיווקי – שלב שני: לימוד וניתוח, גיבוש אסטרטגיה ובניית תכנית שיווקית מפורטת

תחקיר מקיף של החברה וסביבת התחרות שלה: ראיונות עם בעלי התפקידים השונים בחברה, התנסות בחוויית הלקוח בעסק ואצל מתחרים (לקוח סמוי), חקירת השוק בו פועלת החברה בארץ ובחו"ל.
התוצאה – גיבוש קו אסטרטגי ותדמיתי לקידום החברה ליעדיה, המבוסס על הנתונים והמגמות שהתגלו בתחקיר המקיף. 
הצעד הבא: בניית תכנית שיווקית מפורטת המתייחסת לכל ההיבטים העסקיים: קהלים, מוצרים, תהליך מכירה, פרסום, קידום מכירות ופעילויות משלימות, וכן רעיונות קריאטיביים ראשוניים, לוח זמנים ועלויות.

ליווי שיווקי – שלב שלישי: יוצאים לדרך שיווקית חדשה

זהו השלב המעשי והמכונן: פעולה משותפת למימוש היעדים המפורטים בתכנית השיווקית. מאה ימים מחויבת לביצוע בפועל של התכנית, תוך שיתוף פעולה הדוק עם החברה, מעקב וניתוח התוצאות.
בשלב זה תכנית העבודה יוצאת אל הפועל: ביצוע פעילויות השיווק שהוגדרו, עבודה מול הגורמים בעסק ומחוצה לו, בדיקת חלופות, תפעול ספקים, הנעת תהליכים בארגון, קבלת החלטות בזמן אמת, תפעול מבצעים ועוד – מכלול התפקידים הכרוך בתפקיד מנהל השיווק בחברה. עבודתנו בשלבים אלה כוללת, בין היתר:
בחינה וניתוח במהלך הפעילות ובסיומה
בחינת סטטוס ההתקדמות
הגדרת מדדים להתקדמות
ניתוח עמידה במדדים 
חשיבה משותפת על הכלים הנדרשים לשימור ההישגים ולמינוף ההצלחות.
(אופציונלי): חניכה, הדרכה והעברת שרביט הניהול לגורמי פנים בחברה.

מעוניינים לדעת יותר על ליווי שיווקי של מאה הימים? צרו איתנו קשר >>

 

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>