גיוס לקוחות בחכמה וביעילות

גיוס לקוחות - מאה הימיםכל עסק פועל כדי לגיוס לקוחות חדשים. השאלה הגדולה היא איפה לחפש אותם, מה להציע להם, ומה לעשות כדי לגרום להם להישאר לאורך זמן.
מצד אחד כל לקוח בטוח שהוא מיוחד, אך לרובם צרכים דומים. אך מצד שני מי שמחפש את השירותים או המוצרים שלנו הוא אדם מסוים, בסיטואציית חיים מסוימת, בתזמון מסוים.

כשכואב לי פתאום הראש אני אחפש כדור מתאים, אבל קשה להסיק מזה שאני 'צרכנית של כדורים נגד כאבי ראש' – באותו רגע זה התאים לסיטואציה. ביני לבין אדם אחר שסובל ממיגרנות תכופות, יש הבדל תהומי. הוא לקוח עם צורך שונה, שצריך להסתובב עם הכדורים החזקים זמינים, וחשוב לו שהם ישמרו בתנאים המשתנים בתיק שלו – ולא רק בארון התרופות הביתי.

המסקנה היא, שיכול להיות שאותו המוצר מתאים לשני לקוחות, אבל במאמצי גיוס לקוחות, מדובר בגיוס שני לקוחות נפרדים שהפניה אליהם תדבר בשפה שונה.
אם אפנה אל כולם באותה שפה – אפספס את כולם. הצרכן ה'כבד' יחשוב שאני לא מספיק מבינה את צרכיו ואילו הצרכן הקל יחשוב שאני משתמשת בתותח כדי להרוג זבוב.

היופי בעבודת השיווק, ובעיקר בעידן הנוכחי, הוא שלא צריך בהכרח לעמוד בכיכר העיר ולהכריז על המוצר שלי ותכונותיו. ניתן ורצוי לעשות פניות ממוקדות, לכל לקוח בשפתו ותוך הדגשת המסרים שמעניינים אותו.

 

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>