מוזיאון תל-אביב

המוזיאון פונה לקהלים מגוונים – ילדים ומבוגרים, שוחרי אמנות וקהל רחב – ואל כל אחד מהקהלים יש לפנות באופן המתאים לו. 
העבודה שלנו עבור המוזיאון כוללת כתיבה שיווקית של אלמנטים שונים – מודעות לעיתונות, דיוורים תקופתיים ומיוחדים לקהלים השונים, כתיבה ובימוי של תשדירי רדיו וכן רעיונאות שיווקית – ייזום רעיונות לפעילויות גיוס ושימור מקוריות.

 

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>