לומדים מהשטח ומציעים פתרונות שיווקיים מעשיים

לומדים מהשטח פתרונות מעשיים - מאה הימיםאנחנו מאמינים שאין תחליף להיכרות מעמיקה עם העסק על מנת להציג פתרונות שיווקיים מוצלחים עבורו. לכן, העבודה איתנו מתחילה בלימוד: אנו לומדים את מבנה העסק, את מצבו אל מול המתחרים, מעמיקים בראיונות עם עובדים ולקוחות, עורכים ניתוח שיווקי להבנת השוק בו פועל העסק ומגבשים, ביחד, תכנית שיווקית מפורטת לעסק.


השירותים הניתנים על ידי מאה ימים מבוססים על הניסיון הרב שלנו בשיווק עסקים בינוניים וקטנים, על תחקיר נרחב שאנו עורכים בשוק הישראלי והעולמי (benchmark) ועל שיתוף הפעולה עם הלקוח. נכונותו של הלקוח לשתף במידע ובתובנות, ולהיות פתוח לרעיונות, לחשיבה וליישום של גישות חדשות – היא הכרחית להצלחה המשותפת.
 
עזרה ראשונה – עסקים רבים זקוקים לעזרה כדי להתמודד עם משבר, לעמוד בפני אתגר או כדי להביא לצמיחה במכירות. שירותי העזרה הראשונה של מאה הימים מתמקדים בזיהוי תחומי הפעילות שיביאו לאפקט המשמעותי ביותר, ובגיבוש פתרונות  שיווקיים הנדרשים כדי ליצור שינוי וצמיחה בעסק.
 
צמיחה עסקית – שירות 'מאה הימים' – כשעסק רוצה לצאת במהלך שיווקי מסוים כגון: שדרוג נוכחות אינטרנטית, קמפיין להשגת לקוחות חדשים או כניסה לפלח שוק חדש, הפתרון שלנו הוא מאה ימים של מאמץ שיווקי מיוחד שכולל תכנון וביצוע פעילות שיווקית  
 
כתיבה וקריאיטיב – המפגש עם הלקוחות נעשה במקרים רבים באמצעות כתיבה שיווקית – באתר, במודעות, בדיוורים, בקטלוגים ובעשרות סוגי מפגש נוספים. מכאן החשיבות הרבה שהמפגש יהיה עם טקסט מובן וברור, טקסט שמעביר היטב את המסרים הרלוונטיים ללקוח. . למאה הימים ניסיון רב בכתיבת טקסטים שיווקיים, בצורה קריאטיבית ומכוונת תוצאה 

תכנית שנתית – תכנית שיווקית היא היוצרת את ההבדל בין פעילות "מתגלגלת" לעבודה שיווקית מסודרת – זה הזמן ליצור תכנית שנתית שמסמנת יעדים, קובעת קהלי יעד ומגדירה תקציבי שיווק ותכנון פעילות שיווקית לאורך השנה. במאה הימים מגבשים אסטרטגיה שיווקית מתאימה ליעדי העסק ומתאימים את התכנית השיווקית אליה 

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>