ניתוח שיווקי והמלצות לקידום העסק

ניתוח שיווקי וקידום עסקים - מאה הימיםהשירות: לאחר שהצוות המקצועי של מאה הימים יתעמק ויערוך ניתוח שיווקי של העסק שלכם, נציע לכם שורה של הצעות לשיפור מיידי וכן הצעות שיווקיות לטווח הארוך.
התוצר: מסמך רעיונות מפורטים אותם תוכלו לבצע בעצמכם

איך זה עובד?
1. אנו נכתוב ונעביר אליכם שאלון לצורך ביצוע תחקיר שוק על ידיכם.
2. התחקיר יבוצע על ידיכם ויועבר אלינו על מנת שנבין לעומק את העסק, המוצר, המסר השיווקי שלו, היתרונות והמתחרים.
3. לאחר קבלת התחקיר, נגיע לביצוע תצפית בעסק ונערוך ניתוח שיווקי של העסק
4. נקיים פגישת סיעור מוחות במשרדנו, בנוכחותכם ובנוכחות יועצים שלנו, בה נעלה כולנו הצעות קריאייטיביות לשיווק, מכירות וקידום העסק.
5. לאחר מכן, נגיש לכם מסמך ערוך בו הצעות מפורטות ודרכי פעולה לקידום העסק
 
איך הצלחנו למנף את ימי אמצע השבוע של קונדיטוריה שכונתית בתל אביב 
הלקוח: קונדיטוריה שכונתית במרכז תל אביב
המשימה: חיזוק המכירות בימי אמצע השבוע
התובנה והפתרון של מאה הימים:
זיהוי קהל היעד הרלווונטי: לקוחות עסקיים בקרב המשרדים בסביבה, שיוכלו ליצור ביקוש יציב באמצע השבוע ועסקאות קבועות עם לקוחות גדולים.
התובנה הצרכנית: מקבלי ההחלטות בנושא רכישת הכיבוד למשרדים הן מנהלות המשרד, ואליהן יש להגיע, פיסית, על מנת ליצור את הקשר האישי; בנוסף – הדרך הטובה ביותר למכור אוכל… היא באמצעות הטעם שלו.

איך עשינו את זה?
ביצענו סקר בכלל המשרדים באזור (סקר רגלי… שעתיים של צעידה מלובי ללובי וממגדל למגדל), בחרנו כ-20 "משרדי יעד" שזוהו כפוטנציאליים בשל העובדה שהם משתרעים על קומה אחת לפחות במגדל. כעבור כמה ימים שלחנו את אחראית המשמרת בקונדיטוריה אל המשרדים בשעות לפני הצהריים וחילקנו להם "מגש היכרות" שכלל עוגיות מתוקות, מאפים מלוחים, קטלוג וכרטיס ביקור אישי למנהלת המשרד (שאת שמה רשמנו לצורך המשך הפעילות).
ביומיים הבאים ביצענו טלמיטינג אל מנהלת המשרד לקביעת פגישה אישית וסגירת עסקה קבועה.
התוצאות: סגירת חוזים עם מספר משרדים בסביבה לאספקה שוטפת של מוצרי מאפה, וחיזוק הפעילות באמצע השבוע.

איך הצלחנו להגדיל את כמות פניות ההורים לגן רב גילאי במרכז הארץ

הלקוח: גן ילדים רב גילאי בהנהלה פרטית
המשימה: הגדלת כמות הפניות לגן רב-גילאי במרכז הארץ
הפתרון של מאה הימים: חיזוק ה'אני מאמין' של הגן ויצירת פעילויות פתוחות והזמנת ילדים והורים מהשכונה
איך עשינו את זה?
ערכנו שיחות עם צוות הגן ועם הורים של ילדי הגן, כדי לזהות את היתרון המבדל של הגן מול גנים אחרים באזור. בנינו תכנית של "יום פתוח" – הזמנו את ילדי השכונה ואת הוריהם להצטרף לפעילות חווייתית בגן, פעילות המתרכזת בתחום שהוא הייחודי לגן.
בחרנו להזמין את האורחים בשעות הפעילות של הגן משני טעמים – כדי לחזק את התחושה של גן פעיל ומלא, וכדי לאפשר להורים ולילדים להתחבר ולהשתלב, ולהימנע ממבוכה הטבעית באירוע שבו נוכחים מתעניינים בלבד.
הפצנו עלונים בתיבות הדואר בשכונה, הזמנו את ההורים של ילדי הגן להזמין את חבריהם ולהביא את גם את האחים והחברים של ילדיהם, ופיזרנו הזמנות לפעילות גם בגינה השכונתית.  
התוצאות:
הפעילות משכה לגן הורים חדשים, עם ילדיהם. ההורים שוחחו קצרות עם הגננת, השאירו פרטים ונקבעו פגישות פרטניות לקראת הרשמה

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>