צמיחה עסקית

צמיחה עסקית - מאה הימיםכיצד לגרום לעסק לגדול? לשאלה הזו יש כמה תשובות אפשריות. אנחנו מזמינים אותך לקרוא את השורות הבאות, ולהתחיל לחשוב מהי התשובה המתאימה לעסק שלך.


ישנן מספר דרכים לחולל צמיחה עסקית – הגדלת מצבת הלקוחות, ייזום פרויקטים תדמיתיים התואמים את ערכי המותג, שיתופי פעולה יצירתיים, פיתוח מוצרים או שירותים חדשים ועוד שלל רעיונות.
מהי שיטת 'מאה הימים' לעידוד צמיחה עסקית: קידום ופיתוח של העסק, זיהוי הזדמנויות וחדשנות עסקית ומוצרית הם יעדים המחייבים עיסוק שוטף ושיטתי. בחברות גדולות יש מחלקות הממונות על כך, ואילו בעסקים קטנים ובינוניים, על פי רוב, העיסוק במשימות הדחופות והבוערות משאיר מעט מאוד זמן ומשאבים למשימות שיעניקו לעסק "דחיפה" שיווקית.

"דחיפה" שיווקית כזו יכולה להתחיל בקמפיין ממוקד לגיוס לקוחות חדשים, בפעילות מסיבית לשימור לקוחות קיימים או במהלך להגדלת סל הקנייה הממוצע, בקידום מכירות ממוקד, בשיפור בעיה נקודתית בתהליך המכירה, בפיתוח והשקה של מוצרים חדשים או שירותים שייצרו אפקט "וואו" בקרב קהל היעד. 
 
מאה הימים מציעה לעסקים קטנים ובינוניים תהליך עבודה משותף שבמהלכו מאותרות הזדמנויות הגידול והפיתוח של העסק, תוך תרגומן לשורת פעילויות ממוקדות ומכוונות תוצאה – אשר יחוללו צמיחה עסקית לעסק שלך.
 
איך זה עובד?
1. פגישת היכרות שמתווה את המטרות והיעדים
2. צילום תמונת מצב שיווקית של העסק (טופס הערכה)
3. תחקיר 360 – מתחרים, השוק, הלקוחות
3. בניית תכנית 'מאה הימים' להשגת יעדי הצמיחה, הכוללת מסרים, קהלי יעד, דרכי פעולה עיקריות ותקציבים
4. ביצוע התכנית וחניכת הצוות כדי שימשיך לתמוך בה לאחר סיום מאה הימים

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>