כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא תחום התמחות מרכזי של מאה הימים. אנו עוסקים בכתיבה שיווקית חכמה ומניעה לפעולה, כתיבה שיווקית בשפה ברורה ומובנת ללקוח, תוך התאמתה לאופי הארגון ולמסר שהוא רוצה להעביר. לפניכם רשימה קצרה של סוגי כתיבה השיווקית בהם אנו עוסקים והייחוד שלנו בכל אחד מסוגי כתיבה אלה:

  1. אתרי אינטרנט – כתיבה שיווקית של אתרים, דפי נחיתה, מיני-סייט, אתרי מכירה ואתרים תדמיתיים. אנחנו מקפידים שהאתרים שאנו כותבים יהיו בהירים, ממוקדים ומשולבים כחלק מתהליך המכירה.
  2. דיוורים – כתיבה שיווקית של דיוורים מודפסים שונים, כולל כתיבה שיווקית של קטלוגים, עלוני מכירה ודיוורים מקצועיים. הייחוד שלנו הוא בפניה אישית ומדוייקת ככל הניתן, ובמידת האפשר – שילוב מאגרי מידע ליצירת דיוור שייצור עניין.
  3. ניוזלטרים – כתיבה שיווקית התומכת בחיזוק הקשר עם הלקוחות ובהעמקת התפיסה המקצועית של החברה המדוורת. הניוזלטרים שאנו כותבים מעשירים את הקורא, מרחיבים את אופקיו – וגם מציעים מבצעים והנעות לפעולה.
  4. עלונים – כתיבה שיווקית של עלונים, פליירים, גלויות וחומרים התומכים בתהליך המכירה. העלונים שאנו כותבים הם ממוקדים, קצרים וענייניים.
  5. מודעות – כתיבה שיווקית למודעות תדמיתיות ומכירתיות. כולל מודעות ומודעות "כתבה פרסומית" (advertorials). יש לנו ניסיון רב בכתיבת מודעות, ואנו מקפידים על כך שהן יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן שיווקית והן קריאייטיבית. 
  6. פרופיל חברה – כתיבה שיווקית של פרופילי חברה וחומרים שיווקיים כגון מצגות ומסמכי רקע. הכתיבה שלנו רואה בפרופיל חלק מתהליך הקידום של העסק לקראת השלב הבא בהגשמת החזון שלו – גיוס לקוחות, גיוס משקיעים או כל מטרה אחרת.

הצוות המנוסה של מאה הימים מספק שירותי כתיבה שיווקית לחברות גדולות כמו גם לעסקים קטנים, כתיבה שיווקית המבוססת על תובנות צרכניות ושיווקיות אמיתיות, כתיבה שיווקית מיומנת וממוקדת למטרה שחשובה לכם.  

 

כתיבה שיווקית טובה ככלי לפיתוח דיאלוג עם הלקוח

אנו, במאה הימים, מאמינים כי כתיבה שיווקית טובה מבוססת על  הבנה מעמיקה של שני הצדדים – הצד הכותב, כלומר החברה או העסק שלכם, והצד הקורא, שהוא הצרכן. הבנה של שני הצדדים הופכת את הכתיבה לתחילתו של דיאלוג פורה ומשמעותי עם הלקוח. דיאלוג כזה מכיל את המסרים שאתם רוצים להעביר, והכתיבה שלנו מעבירה את המסרים הללו בשני אפיקים: בטקסט עצמו, שמעביר את המידע ואת העובדות היבשות, ובסגנון – שמעביר את האווירה, את התחושות ואת הטון הרצויים. הנה מספר דוגמאות מתוך עבודות כתיבה שיווקית מגוונות שעשינו ללקוחות שונים לאורך השנים:

  • באליגם – כתיבה שיווקית שיצרה מותג צעיר, 'יודע לפני', אופנתי וקצבי, בעזרת בלוג יומי שנכתב על ידי דמות דמיונית; אופייה של הדמות, הסגנון שלה ותחומי העניין שלה נבחרו מתוך הבנה של קהל היעד.
  • בנק הפועלים – כתיבה שיווקית לקהלים שונים  בבנק – בין היתר, למנהלי סניפים ולעובדים. כאן התאפיינה הכתיבה בטון מקצועי ומלמד, המסביר מוצרים מורכבים באופן פשוט יחסית. 
  • התזמורת הפילהרמונית – כתיבה שיווקית לקהלי הלקוחות השונים של התזמורת, תוך שימוש באפיקים שונים – דיוור מסורתי, מודעות, מייל, פרסומות ברדיו ופעילות בפייסבוק.

 

כתיבה שיווקית של אתרי אינטרנט

אתרי אינטרנט דורשים כתיבה שיווקית מיומנת, העומדת לא רק בתנאים הבסיסיים – טקסט מעניין, קצבי ובשפה תקנית – אלא גם טקסט העומד בתנאים הפחות מוכרים של מנועי החיפוש. היתרון הגדול מבחינתנו, ככותבים, היא שאתרי האינטרנט מאפשרים לעקוב אחרי התנהגות הגולשים בהם, ולהבין מהם הטקסטים הטובים לאתר ספציפי.

צוות מאה הימים עתיר ניסיון בכתיבת אתרי אינטרנט מסוגים שונים – החל מאתרים קטנים, מיני-סייטים ודפי נחיתה, ועד לאתרים גדולים ומסועפים, וכן אתרים של חברות העוסקות במוצרים ובשירותים מורכבים, אותם יש צורך לפשט ולהבהיר לקהל הרחב הגולש באתר.

הנה מספר דוגמאות מתוך עבודות כתיבה שיווקית לאתרים שביצענו לאורך השנים:

  • אדם מילא – חברה העוסקת באבחון מועמדים למשרות, בייעוץ ארגוני ובייעוץ קריירה. כתיבה שיווקית לאתר זה כלל יצירת פנייה שונה לכל אחד מהקהלים (מגייסים, מועמדים, בכירים השוקלים את דרכם וכיוצא בכך).
  • מגנוליה תכשיטי כסף – כתיבה שיווקית של מאמרים מקצועיים בנושאי עיצוב ואופנה, טיפים בנושא תכשיטים ומאמרי ידע מרחיבי אופקים בנושא תכשיטים ואבנים יקרות.
  • אוטוויק, מרכז שירות ומכירה מיצובישי יונדאי – כתיבה שיווקית מאתגרת, כיוון שמדובר בקהל מגוון החולק שני דברים במשותף: בעלות על רכב מסוג מיצובישי ויונדאי, ומגורים בעיר ירושלים ובסביבתה. הפתרון שאנו יצרנו הוא כתיבה שיווקית של טיפים לנהיגה ולתפעול נכון של הרכב, המלצות לטיולים ולסיורים באזור, וכן מידע רחב על סוגי הרכב השונים, מנקודות מבט מקוריות.

אלה הן רק חלק מהדוגמאות הרבות של עבודות כתיבה שיווקית שביצענו.

 

יש לכם צורך להעביר מסר ללקוח? רוצים להניע את הגולשים לפעולה? מעלים אתר חדש? אנחנו מזמינים אתכם להוריד מצגת הסבר ממוקדת: איך לכתוב תוכן שיווקי טוב

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>