ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים

ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

מכירים את זה שהעסק מדשדש, שצריך למצוא דרך לגרום לו להתרומם, ואז אנחנו מקבלים החלטה שצריך ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים ? מכאן הכל אמור להיות פשוט והעסק אמור לעלות על פסים נכונים. אבל בפועל זה לא קורה. היועץ מגיע, מקשיב לכאבים שלנו, מציע את ההצעות שהוא רגיל מהארסנל שלו, אנחנו מסתערים על העניין ברוב מוטיבציה לשבוע שבועיים ואז היומיום והצרכים הדחופים דוחפים הצידה את העיסוק בשיווק וכל מה שנשאר זה מסמך יפה של ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים.

אנחנו מכירים את הסיטואציה היטב ולדעתנו ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים הוא מונח ש'פשט את הרגל'. ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים הוא לא מספק, כי הוא מניח שהעסק רק צריך הכוונה ומשם ימשיך ויתקדם לבד. בפועל, ישנו ריבוי גורמים מעכבים, שבגללם העסק לא מצליח ליישם את המהלכים שהותוו:

  • נושאי מכירות ותפעול דחופים שמקומם בסדר העדיפויות גבוה יותר
  • שאלות שיווקיות קטנות שנתקלים בהם עם תחילת ישום הפעילות, ולא יודעים כיצד לפתור
  • שינויים בלתי צפויים שמשפיעים על התכנית ודורשים ביצוע התאמות
  • חוסר בבעלי תפקידים שיבצעו את הפעילות

לכן אצלנו ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים עבר שדרוג לסיוע בתכנון וביצוע פעילות שיווקית. מערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית לעסקים קטנים היא כלי עבודה שמיועד לעסקים שמחפשים להגיע לתוצאות עסקיות בפועל ולא רק על הנייר.

ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים – יותר מעשים, פחות דיבורים

אז שמנו מאחור ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים ועברנו לתכנון וביצוע בפועל של פעילות שיווק לעסקים קטנים. כל זה מתאפשר הודות למערכת ניהול שיווק מקוונת שפיתחנו במאה הימים. המערכת מאפשרת לכם לנהל את השיווק שלכם בעצמכם בליווי ובתמיכה שלנו. המערכת זמינה לכם בכל מקום ולכן מתאימה לעסקים גם בפריפריה ובכל זמן – ולכן מתאימה גם למי שהיומיום שלו עמוס ומתפנה לעיסוק בשיווק בלילה.

ההתאמה האישית של המערכת פירושה שאנחנו לומדים את העסק שלכם ותופרים לכם אסטרטגיה שיווקית משלכם ומפנים אתכם לעסוק רק באותה פעילות שיווק שבאמת תשדרג את העסק.

 

למי שמעוניין לזנוח שיטות ארכאיות של ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים, אנחנו ממליצים להשתדרג למערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית, שפותחה במיוחד לצרכי השיווק של עסקים קטנים.

איך מתחילים? ממלאים בחינם את שאלון האבחון השיווקי שלנו מקבלים מיידית לתיבת המייל אבחון שיווקי של העסק.

לשאלון האבחון השיווקי>>

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>