יצירת מיתוג לעסק

יצירת מיתוג לעסק - מאה הימיםלא פעם אנחנו נשאלים לגבי סוגיית יצירת מיתוג לעסק ותדמית נכונה. מיתוג הפך מזמן ל-buzzword ועסקים רבים מבקשים לפתח תדמית יוקרתית ובולטת.
 
אולם, ביצירת מיתוג לעסק יש לשים לב לכמה נקודות חשובות:

 – תדמית 'אמיתית' היא כמו בגד – עליה להיות טבועה ב-DNA של החברה. לא ניתן לייצר מיתוג לעסק ותדמית יש מאין. תדמית נוצרת ממכלול הפעילויות של המותג או העסק. אם אנחנו חברה ממוצעת לא נוכל פתאום ליצור תדמית יוקרתית מאחר שהיא לא 'תידבק' למותג.

 – אין טעם להיות כמו כולם – המטרה המרכזית של מיתוג לעסק היא יצירת בידול ממתחרים. יצירת בידול כזה תתן ערך מוסף מול המתחרים. הבידול צריך להיות בנקודה שבה יש לנו שונות ויתרון אמיתי על פני המתחרים. על פי רוב לא רצוי לבחור באסטרטגיית me-too המחקה את המתחרה הגדול.

 – לצרכן אין זמן – לכן על המסר להיות ממוקד וקצר. חברות רבות מבקשות להשליך על המותג תכונות רבות, בטענה שכל המסרים חשובים ותורמים. גם אם יש למוצר או לשירות יתרונות רבים, עודף המסרים מעמעם את הבידול של המותג ומקשה על קליטת המסר העיקרי.
 
 והנקודה החשובה ביותר – לוגו יפה ושם קליט מספיקים בקושי כהתחלת מיתוג לעסק. הם אינם בונים מותג. התדמית המבוקשת צריכה להיות מתורגמת הלכה למעשה לכל הפעילות הנעשית בעסק – התקשורת השיווקית, הנראות, אנשי השירות והמכירות וכל מי שבא במגע עם הלקוח.

על בניית אסטרטגיה שיווקית כשלב מקדים למיתוג

לעמוד הבית

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>