ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית - מאה הימים

מאה הימים חץ ניהול שיווקי חכם

ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית

ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית - מאה הימים

ניהול שיווק עצמאי

עסקים קטנים ובינוניים מכירים היטב את העסק שלהם ואת הקטגוריה בה הם פועלים. מצד שני, רוב בעלי העסקים אינם מומחים בשיווק, ולא תמיד מקדישים זמן לקידום השיווק באופן קבוע ומסודר. מכיוון שפעילות שיווקית היא מרכיב חיוני בהצלחתו של העסק, נשאלת השאלה – מהם הכלים בהם יכול בעל עסק קטן להשתמש על מנת לקדם את השיווק שלו?

שיטת ניהול שיווק עצמאי בהכוונה אישית של מאה הימים פותחה עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים והיא מאפשרת להם לקבל את כל הידע השיווקי ואת כל הכלים הדרושים כדי להשתמש בו בקלות. ובמשפט אחד: לנהל את השיווק בכוחות עצמם – ולהצליח.

ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית: לנהל את השיווק בעצמי – בלי להיות מומחה בשיווק

השיטה שפיתחנו, על בסיס שנים ארוכות של ניסיון והיכרות מעמיקה עם הצרכים הייחודיים של עסקים קטנים, היא שיטה פשוטה וקלה לאימוץ. התובנה המרכזית שלנו היא, שעסק קטן חייב למקד את הפעילות השיווקית שלו במספר מצומצם של 'שלבים'. לצורך כך, חילקנו את הפעילות השיווקית לשמונה שלבים. סדר הדברים בעבודה שלנו מולכם, בתהליך של ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית הוא כזה:

  1. אבחון שיווקי יסודי הוא הצעד הראשון של ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית. אתם נדרשים למלא שאלון אבחון מעמיק שאנחנו מעבירים אליכם בתחילת העבודה. אנחנו קוראים אותו בעיון, ובעזרת הניסיון והידע שלנו – מנתחים אותו ומציעים לכם מספר חלופות לאסטרטגיות שיווקיות.
  2. מיקוד בשלבים הקריטיים הוא הצעד השני של ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית, ובו נבחר את השלבים השיווקיים בהם עליכם להתמקד.
  3. כעת נבנה עבורכם תכנית עבודה אישית לעסק, תכנית המתייחסת לנקודות שהן, להבנתנו, הנקודות הקריטיות ביותר להזנקת העסק.
  4. מזל טוב – אתם כבר בשיאו של ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית. אנחנו מלווים אתכם שלב אחר שלב בקידום המאמץ השיווקי.

איך זה נראה ומה זה כולל – ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית

לאחר שצעדתם בהצלחה את הצעדים הקודמים, כעת אתם כבר בתוך תהליך אקטיבי של ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית. במהלך שלושה חודשי הליווי הכלולים בתכנית מאה הימים שלנו, אנו מעמידים לרשותכם שורה של כלים לניהול עצמאי של השיווק שלכם, תוך מעקב אישי וליווי מקצועי ומעשיר שלנו:

  • הרצאות מקוונות באינטרנט (וובינרים), לצד הרצאות מוקלטות, הנמצאות לשימושכם בלבד
  • דפי מידע עדכניים בנושאים בהם העסק שלכם זקוק לחיזוק;
  • דפי משימה מעשיים (ונותנים משוב על מילויים), למשל 'איך לאפיין אתר', 'איך למצוא מעצב מתאים' או 'איך להמציא מוצרים חדשים'. 
  • עונים על שאלות ומחווים דעה מקצועית עבורכם – במסגרת 'שעת קבלה' קבועה בה ניתן להתייעץ איתנו בכל מה שדרוש, כדי לקדם את העסק שלכם, ולהתרכז בעיסוקים המקצועיים שלכם.
  • לאורך כל התקופה של ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית, תקבלו מאיתנו באופן יזום מיילים מסודרים, המתווים לכם את ההספקים הצפויים מכם ואת המשימות אותם אתם אמורים לבצע לפי התכנית שהתוותה בתחילת התהליך.

 

מלאו את שאלון האבחון השיווקי שלנו והתקדמו גם אתם לניהול השיווק החדש!

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>