שיווק נכון לעסק

שיווק נכון לעסק - מאה הימיםבעסק קטן המנהל נדרש לעסוק בתחומים רבים שאינם בתחום ההתמחות שלו: כספים, תפעול, רכש, שיווק נכון לעסק – גם אם הוא אינו איש מקצוע בתחומים אלה. פעמים רבות אנחנו מקבלים פניות מבעלי עסקים קטנים, שמרגישים שאינם יודעים כיצד לעשות שיווק נכון לעסק ונדרשים לעזרה שיווקית. בירור מעמיק יותר מגלה שישנם הרבה רעיונות מוכנים במגירה, לעיתים קרובות בעל העסק גם מכיר את שיטות השיווק המתאימות, אבל משהו מונע ממנו להביא את הידע והרעיונות לכדי ביצוע. אם אתם מזהים את עצמכם במצב דומה למה שתואר כאן, הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לבחור בדרך הנכונה כדי לשדרג או להציל את העסק בעזרת שיווק נכון לעסק:

1. חישבו בגדול – יש לנו הרבה רעיונות טובים ויצירתיים, אבל לא כולם רלבנטיים ולא תמיד בנקודת הזמן הזו. חזון שלאורו נתקדם ומטרות כתובות ומוגדרות יעזרו לנו להתמקד ולהחליט מה כדאי לבצע. הגדירו חזון ומטרות ברורות.

2. זהו את ה-DNA של העסק – לא כל הרעיונות שייכים למיתוג העסק שלי. מבצע מצוין של המתחרה שפועל בשוק היוקרתי לא יתאים בהכרח לעסק שהמיתוג שלו הוא 'משפחתי'. בחרו רק רעיונות שמתאימים לשפה, למיתוג וליכולות של העסק.

3. לימדו לתפור – רעיון טוב נתקל הרבה פעמים בקשיי ביצוע. אילוצים שונים וקשיים בדרך מפחיתים את סיכויי הביצוע. כדאי להתכונן לכך מראש: קחו את הרעיונות הטובים, פתחו אותם, חשבו על האילוצים שעלולים לגרום לעיכובים ואז כיתבו את החלופות שתוכלו לבצע אם אילוץ כזה אכן קורה. בקיצור, הכינו "תפרים" לכל חור שעלול להתגלות בבגד שאתם רוצים לצאת איתו לרחוב.

4. התעכבו על העיכובים – אם כל הרעיונות מוכנים, הדרכים לביצוע ברורות ועדיין הדברים לא קורים, בדרך כלל זה אומר שיש משהו אחר אצלנו, שעדיין לא שמנו עליו את האצבע – אבל הוא שם והוא מעכב אותנו. בידקו עם עצמכם קודם כל האם אתם באמת רוצים להגשים את החזון או שיש משהו אחר שמניע אתכם. אם כן, נסו לחשוב מה יקל עליכם לבצע את הפעילויות שהגדרתם – האם צריך לרתום אנשים נוספים, משאבים נוספים? ברגע שתפרקו את הקושי הגדול לנקודות קטנות, תוכלו למצוא פתרונות לאותם חלקים ספציפיים שמקשים עליכם.

5. נתקעתם? 'מאה הימים' מציעה לכם את שירות ניהול שיווק עצמאי בהכוונה אישית: במסגרת שירות זה תוכלו להוביל באופן עצמאי שיווק נכון לעסק שלכם, תוך קבלת מידע מקצועי והכוונה אישית בקידום המהלכים השיווקיים.

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>