אני מאמין

מאה הימים מאמינה שכדי שעסק קטן יתמודד ויצליח בעולם של חברות גדלות, הוא צריך לעשות שיווק חכם ונכון לאורך זמן.  בשנים רבות של עבודה עם עסקים קטנים ראינו כיצד בעל העסק מבין ויודע מה צריך לעשות יותר מכל גורם מקצועי אחר. אבל לא תמיד יש לו את הכלים לעשות את השיווק נכון – לכתוב כתיבה שיווקית נכונה, לשים את האצבע על המסר הנכון ולאתר את קהל היעד היכן שהוא נמצא.

אנחנו מאמינים שבעל עסק מודע ומבין הוא המפתח להצלחת העסק בשיווק. מטרת האתר וכל השירותים שאנו מציעים הוא להפוך אותך למשווק טוב יותר, שתוכל לקחת אחריות, להבין מה אתה עושה, לשאול את הספק שאלות חכמות, לדעת לתת בריף נכון, לקבל את כל הכלים לנהל בעצמך את השיווק שלך ולעשות את זה חכם.

את הידע שאנחנו חולקים עם העסקים הקטנים והבינוניים, אנחנו מלווים בעבודה אישית מול בית העסק, כדי לגרום לדברים להתבצע למרות היומיום העמוס וכדי להדריך את בעל העסק להמשיך בעצמו בשיווק נכון.

במאה הימים אנחנו מאמינים שמאה ימים הם זמן מספק כדי להתחיל שינוי בביצועי העסק ובעיקר כדי להעלות אותו על פסים בדרך לצמיחה.

אנחנו מזמינים אותך להיעזר באתר ובחומרים המופיעים בו כדי להתחיל את השינוי בעסק שלך.

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>