ניוזלטר עסקי – הפתרון עבורכם

ניוזלטר עסקי הוא כלי זמין, פשוט יחסית לתפעול, מדיד מאוד וכאשר משתמשים בו באופן מושכל – הוא גם כלי שיווקי, שירותי ומכירתי רב עוצמה. אבל האם ניוזלטר עסקי הוא הפתרון המתאים עבור הארגון שלכם? הנה כמה דברים שצריך לברר לפני שתדעו את התשובה. 


1    האם יש לכם מוצר או שירות שאתם רוצים לקדם? זה לא חייב להיות מוצר חדש, וגם לא חייב להיות ה-שירות הכי הכי נוצץ שלכם. לפעמים דווקא מוצר 'צדדי', שפונה לנישה קטנה אבל מוגדרת היטב. ניוזלטר עסקי הוא כלי לא יקר וקל להפעלה – ניתן להשתמש בו לקידום.

 
2    האם יש לכם מאגר לקוחות או רשימת מתעניינים? זו יכולה להיות רשימת ענק של רבבות לקוחות נאמנים, או רק כמה עשרות או מאות אנשים שיש לכם את כתובת המייל שלהם (ושניתן להשתמש בו מבחינה חוקית). הדבר החשוב ביותר במשלוח ניוזלטר עסקי הוא רשימת מכותבים בעלת מכנה משותף כלשהו: אנשים שרכשו מוצר מסוים בעבר, מתעניינים שביקרו באירוע מכירות שערכתם, או רק הורידו את העלון שמסביר על השירות מאתר האינטרנט שלכם.  


3    האם יש לכם תהליך מכירה או תהליך שירותי מהודק? בחרתם מוצר או שירות שאתם רוצים לקדם, יש לכם רשימת לקוחות פוטנציאליים עדכנית ומפורטת – אבל לפני שאתם שולחים על כפתור 'שלח' ופונים אליהם, עליכם לתכנן – ממש כתרשים זרימה – את תהליך המכירה. מה התשובה שיקבל מי שיענה בחיוב על הדיוור ששלחתם? מה תענו למי שיחזור אליכם עם שאלות? איך תתמודדו עם מקרים יוצאי הדופן שיכולים להופיע? מה תשלחו למי שמבקש לקבל מידע כתוב – קובץ PDF? עלון בדואר? דוגמית להתנסות? ובקיצור – ניוזלטר עסקי הוא רק חלק מתהליך שלם. 


4    האם תכנית הדיוורים שלכם מביטה קדימה? משלוח ניוזלטר עסקי ראשון של הארגון שלכם – זו מטרה ראויה, אבל האמינו לנו – החיים נמשכים גם אחריה. ומכיוון שכל ניוזלטר עסקי הוא חלק ממהלך שיווקי רחב יותר, הרי שחשוב להכין מראש את התכנית המפורטת, הלאה. מה יהיה התוכן של הניוזלטר העסקי הבא? ובזה שאחריו? תכנית מסודרת היא הכרחית כדי שניוזלטר שלכם יהיה אפקטיבי וישיג את המטרות שהצבתם.  


5    האם החלטתם על הפרטים הטכניים "הקטנים"? לכאורה, אלה הפרטים הקטנים שמתלווים לכל ניוזלטר עסקי, אבל חשוב למצוא את הזמן ולקבל את ההחלטות: כל כמה זמן יישלח הדיוור? איך הוא ייראה ויעוצב? 


6    האם קבעתם אחראים לכתיבה, למשלוח ולתפעול של הניוזלטר העסקי שלכם? כדי לא להפוך כל משלוח של ניוזלטר עסקי למשימה שמשביתה אתכם, חשוב להיערך ולחלק את המשימה לחלקיה, ולהבין מי יכול להיות אחראי על כל חלק, מה ניתן להכין מראש, ומי מרכז את העבודה ואחראי על עמידה בלוחות הזמנים. אם יש בארגון שלכם את הכוחות שיכולים לבצע את המשימה בזמן (על פי התכנית השנתית שקבעתם) – מה טוב, ואם לא – נסו ליצור תהליך פשוט ככל האפשר (למשל, לא ליצור עיצוב מחודש בכל ניוזלטר עסקי, אלא להיצמד לעיצוב קיים); ובמקביל, השתמשו בספקים בתחומים בהם אתם זקוקים לעזרה – עיצוב, כתיבה, תפעול, הגהה, מענה לפניות.  

אם הגעתם למסקנה, שניוזלטר עסקי הוא הפתרון עבורכם, אתם מוזמנים להוריד מצגת שתעזור לכם לקבל את ההחלטות הראשוניות ולהתמודד עם האתגרים המרכזיים במשלוח ניוזלטר עסקי >>

 




הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>