בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה מעולה היא נכס שיווקי שממשיך לעבוד בשבילכם ויכול להזרים לכם לידים ומכירות באופן קבוע. דף נחיתה הוא בעצם כל עמוד שעליו ‘ינחת’ הגולש שהקליק כשיקליק על מודעה, על פוסט או על לינק בדיוור ששלחתם לו. בניגוד להקמת אתר, שעלולה לגזול זמן ומשאבים, בשביל בניית דף נחיתה – אתם פשוט צריכים שעתיים פנויות. לאחר שמקימים דף נחיתה אפשר לגשת לבניית הקמפיין שיביא אליו תנועה של גולשים – ואם עבדתם נכון, התנועה הזו תהפוך ללידים ולמכירות.

בניית דף נחיתה אפקטיבי: 5 צעדים בדרך לדף הנחיתה אפקטיבי

  1. להחליט מה המטרה בבניית דף הנחיתה

ובשפה השיווקית – מה ה’המרה’ המבוקשת, מה אנחנו רוצים שהגולש יעשה. ישאיר לנו פרטים? יקנה? יוריד מדריך? האם אנחנו שואפים “לחמם” את הלידים או לקבל פרטים לצורך שיחת מכירה? הגדרה מדוייקת של המטרה תעזור לנו לקבל את ההחלטות הבאות!

  1. לתכנן את תהליך המכירה והקמפיין שהדף מלווה.

עכשיו, כשיש לנו מטרה – אפשר להבין איך בניית דף הנחיתה שלנו משתלבת בתהליך המכירה, ואיפה מתחיל תהליך המכירה: האם בדיוור ללקוחות שלנו, או אולי  בקמפיין פייסבוק? בקמפיין גוגל? או אולי בכל האמצעים הללו? ומה השלב הבא – האם דף הנחיתה הוא התחנה הסופית (וגם הקופה בה משלמים) או שהוא נועד להיות שלב נוסף בהיכרות ההדדית שלנו עם הלקוח, בדרך לקנייה.

  1. לעצב את הדף

עכשיו אפשר לגשת לעיצוב – ובלי להיבהל: דף נחיתה צריך להיות פשוט לגולש ומעוצב בצורה מובנת. כלל האצבע אומר שהשארת פרטים צריכה להיות מתחת לטקסט קצר (מספר שורות ולא יותר), עם כפתור הנעה לפעולה בצבעי כחול, כתום או ירוק. אפשר לשלב וידאו קצר או תמונה, אבל ככלל – כמה שפחות הסחות דעת. התכנסנו כאן בשביל מטרה מאוד מדוייקת, אז נא לא להפריע.

  1. לקשר & לחבר (את דף הנחיתה, לפלטפורמות אחרות)

עכשיו, כשיש לכם דף נחיתה נוצץ ומזמין, צריך לחבר אותו למודעות הפרסום שלכם ברשת: בפייסבוק, בגוגל, בדיוור השיווקי שלכם, באתר ועוד. בכל מקרה, צרו גם חיבור הפוך – כזה שמוסיף את הנרשמים בדף הנחיתה שלכם למערכת הדיוור הקבועה. מעכשיו תוכלו לשלוח למתעניינים שלכם גם דיוורים אוטומטיים.

  1. לעקוב אחר ביצועי דף הנחיתה – זה כדאי!

דף נחיתה חכם כולל גם ‘פיקסל’ מכל המערכות שאתם פעילים בהם. פיקסל הוא קוד המאפשר מעקב אחר הגלישה בעמוד. כך תוכלו לנתח מאיפה הגיעו הגולשים לדף הנחיתה – האם מהדיוור שלכם, מקמפיין גוגל, מפייסבוק וכו’, ותוכלו גם לנתח איזה מקור תנועה מכניס את הלקוחות הטובים יותר – וכך תדעו איך ואיפה להשקיע את עיקר המאמץ בהמשך הקמפיין.

לא מצליחים לעשות את זה לבד?

בואו אלינו, למפגש מעשי – ובסופו תצאו עם דף נחיתה!

  • הקמת דף נחיתה חינמי
  • הגדרות טכניות של הדף
  • כתיבה, עיצוב והעלאה של תכני הדף
  • יצירת קישורים לפלטפורמות אחרות
  • גיבוש תכנית הפרסום של הדף
  • הדרכה בסיסית להמשך תפעול הדף

לפרטים על שירות בניית דף נחיתה >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>