רעיונות לעסקים קטנים

רעיונות לעסקים קטנים

רעיונות לעסקים קטנים

יזמים רבים חושבים על רעיונות לעסקים קטנים ומתלבטים האם לצאת לדרך ולהעביר את הרעיון לפסים מעשיים. למרות שאי אפשר להתחייב במאה אחוז להצלחה, הרי שאפשר לשפר משמעותית את הסיכוי להצליח עם העסק, בעזרת ניתוח מראש של אותם רעיונות לעסקים קטנים.

 

טיפים לבחינת רעיונות לעסקים קטנים ושיפור סיכויי ההצלחה שלהם

  • רעיונות לעסקים קטנים שיש להם ייחוד, או בלשון שיווקית: בידול. אם אתם מחליטים למכור לחמניות – לצערנו, כנראה שלא מדובר בעסק עם ייחוד.  אבל אם תחליטו לספק את הלחמניות לפתח הדלת בשבע בבוקר – כאן כבר מדובר בעסק שיש לו בידול .
  • רעיונות לעסקים קטנים המשתלבים במגמה קיימת, גם הם בעלי סיכוי טוב יותר להצלחה. למשל, אם אתם מפתחים אפליקציה חדשה: התחום של 'ארנק אלקטרוני' ושל שירותים מבוססי מיקום הוא במגמת עליה. לכן, אם האפליקציה שלכם היא בתחומים אלה, הרי שתיהנו מהרוח הגבית ומהתנופה של התחום .
  • שיתוף פעולה יכול להוות קיצור דרך עבור לא מעט רעיונות לעסקים קטנים . חשוב לבחור בשיתופי פעולה אמיתיים (כאלה שבאמת יוצרים ערך עבור הלקוח ושני העסקים המשתפים פעולה), מבוססים על זיהוי מאפיינים משותפים בקהל המטרה שיכולים לעזור לשני הצדדים לבנות הצעת ערך עבור הלקוח. כך למשל, במאה הימים שיתפנו פעולה עם בית ספר לקופירייטינג והעברנו קורס משותף בניהול מותגים. החבירה יחד איפשרה לכל צד לתרום את החלק שהוא חזק בו וליצור הצעת ערך ללקוח.
  • האם אתם יכולים ללמוד ממישהו – רעיונות לעסקים קטנים יש לרבים, אבל בארץ וגם בעולם יתכן שמישהו כבר ישם רעיון דומה. עירכו Benchmark – אתרו עסקים דומים ולימדו מהנסיון שלהם.
  • האם המחשבות שלכם נותרו בגדר רעיונות לעסקים קטנים או שהגדרתם מטרות ויעדים בצורה מדויקת? נסו לתכנן את היעד אליו אתם שואפים: האם תרצו להיות עסק קטן, בוטיק, או להתפתח לעסק גדול? או אולי תישאפו לאקזיט – למכור את העסק למשקיע או לחברה גדולה? ברגע שתדעו לאן אתם מכוונים, יהיה לכם קל יותר להגיע לשם, ולהפוך רעיונות לעסקים קטנים לעסקים מצליחים ומשגשגים.

 

רוצים לדעת עוד על מאמצי שיווק של עסקים קטנים ובינוניים >>

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>