שדרוג השיווק של עסקים קטנים

שיווק עסקים קטנים

שיווק עסקים קטנים

עסקים קטנים הם הכח המניע את הכלכלה. מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי עסקים קטנים בארץ אחראים ל-49% מהתוצר העסקי ול-69% ממקומות העבודה במשק. עם זאת עסקים קטנים מתמודדים עם שורה של קשיים במגוון  תחומי פעילות – פיננסים, ניהוליים, טכניים ורגולטוריים.

משרד הכלכלה ערך מחקר בין עסקים קטנים, בו נשאלו, בין היתר, על החסמים המעכבים את התפתחות העסק. מהמחקר עלה, כי שיווק נתפס על ידי עסקים קטנים כחסם השלישי בחשיבותו המעכב את התפתחות העסק. אך מבט מעמיק יותר מגלה, כי זהו למעשה הגורם הראשון ברשימת החסמים הנמצא בידיו של העסק. שני הגורמים הראשונים שעלו – תחרות לא הוגנת מצד עסקים גדולים וחסמים בירוקרטיים – נמצאים מחוץ לתחום שליטתו של העסק.

במהלך שנים של עבודה עם עסקים קטנים למדנו להכיר לעומק את הצרכים השיווקיים של עסקים קטנים, ומצד שני, את הגורמים המעכבים אותם מלעסוק בשיווק ולהצליח בו:

באינטרנט ניתן למצוא חומרים רבים וידע רחב, אך כמויות המידע מקשות על המיקוד. עסקים קטנים מתקשים לנהל את סדרי העדיפויות שלהם ולהחליט איזה צעד שיווקי לבצע וכן מתקשים למצוא גורם שניתן להתייעץ איתו. גם לאחר כאשר בוחרים את דרך השיווק היעילה ביותר, ישנם פרטים רבים שדורשים תכנון, אך עסקים קטנים לא תמיד יודעים איך לעשות את זה.

עונים על הצרכים השיווקיים של עסקים קטנים

על בסיס מידע זה פיתחנו שירות שיווקי יחיד מסוגו, שעונה על הצרכים היחודיים של עסקים קטנים:

  • כלים שיווקיים ברורים ומובנים
  • תמיכה ומענה זמין על שאלות בנושאי שיווק שוטפים
  • קביעת סדרי עדיפויות נכונים וקבלת החלטות בזמן
  • זמינות בכל מקום ובכל שעה – התאמה גם לעסקים בפריפריה
  • מחיר הוגן מותאם לעסק הקטן

מערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית של מאה הימים

הפתרון המשולב שלנו, ב'מאה הימים', מיועד להזנקת עסקים קטנים, ומותאם במיוחד לאתגרים העומדים בפני עסקים קטנים – מערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית, הכוללת:

  • ריכוז הכלים השיווקיים הדרושים לעסק הקטן בצורה ברורה ומובנת במערכת מקוונת הכוללת הסברים, מידע מעשי, מצגות מוקלטות והנחיות עבודה.
  • הכוונה אישית – אבחון של העסק שלך, גיבוש חלופות אסטרטגיות עבורך וליווי הגיבוש והביצוע של תכנית פעולה שיווקית המותאמת לעסק שלך. 

ובקצרה, כל מה שצריך כדי להתקדם במפת הדרכים השיווקית ולהזניק את העסק – בלי להוסיף עוד משרה לרשימת ההוצאות.

איך מתחילים? ממלאים חינם את שאלון האבחון השיווקי שלנו מקבלים מיידית לתיבת המייל אבחון שיווקי ראשוני של העסק (וגם זה בחינם!).

לשאלון האבחון השיווקי >>

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>