בחירה בשיטת פרסום עסקים

בחירה בשיטת פרסום עסקים

בחירה בשיטת פרסום עסקים

אם יש דרך שבה תקופה זו מקלה על עסקים קטנים, זה שיטות פרסום עסקים, שהפכו להיות מגוונות, יעילות ובעיקר הרבה יותר נגישות לעסק הקטן. הבוגרים יותר בינינו עוד זוכרים שבתחילת המעבר לפרסום באינטרנט, הדרך לפרסם היתה באנרים – מעין עמוד פרסום בתוך אתר.

עם הזמן הבינו שכדאי לנצל את המדיום החדש, לא כמו טלויזיה או עיתון, אלא באמצעות עידוד של אינטראקציה עם הלקוח. ומכאן, הלכו והשתכללו שיטות פרסום עסקים באינטרנט. הבולטת מכולן היא גוגל אדוורדס אבל הרשימה עוד ארוכה.

השינוי המשמעותי ביותר התרחש עם המעבר לעידן הרשתות החברתיות, מה שאיפשר לעסקים קטנים לשדרג עוד יותר את החשיפה והכל במשאבים מועטים במיוחד.

 

למרות כל הנאמר לעיל, בכדי ליצור פרסום עסקים אפקטיבי, לא מספיק לפתוח פרופיל פייסבוק או לפרסם בתקציב קטן בגוגל אדוורדס – כדי להיות אפקטיבי צריך להכיר את המדיות השונות ולדעת לעשות שילוב נכון ביניהן. אין צורך להיות בכל מקום, צריך להופיע היכן שיעיל ובצורה האפקטיבית ביותר.

 

פרסום עסקים יעיל במספר דרכים מומלצות

 

להלן רשימה מומלצת של דרכים לפרסום העסק, שמומלץ לכל עסק לבחור ממנה כמה דרכים מרכזיות ולפעול בהן:

  • פרסום עסקים במנועי החיפוש – לעומת קידום אורגני, שהוא האופן שבו גוגל מדרג את האתר שלי, הפרסום במודעות הצד הוא פרסום ממומן, שמתבצע בשיטת המכרז – מי שהציע סכום גבוה יותר במילת חיפוש מסוימת, יזכה לחשיפה גבוהה יותר במודעות אלה.

 

  • פרסום עסקים ברשתות החברתיות – גם בפייסבוק יש אפשרות לפרסם – היום כשאנחנו מפרסמים סטטוס מסוים, בעיקר בדף עסקי, הוא לא תמיד מקבל חשיפה בפיד של העוקבים שלנו. כדאי לשקול לתמוך בפרסום הסטטוסים גם בפרסום.

 

  • פרסום עסקים באינדקסים – בתחומים שונים ישנם אינדקסים שונים, חלקם חינמיים וחלקם דורשים סכום מסוים עבור החשיפה. כדאיות הפרסום תלויה במידה שבה קהל המטרה שלי מבקר באינדקסים אלה ועשויה להיות אפקטיבית עבור חלק מבעלי המקצוע.

 

  • פרסום עסקים באמצעות אתרי מאמרים – החשיפה באתרי מאמרים טובה בעיקר לצרכי קידום האתר, כי היא מאפשרת לכותב להוסיף לינק לאתר שלו. אבל כדאי לזכור שהיא גם מחזקת את המקצועיות של הכותב כאוטוריטה בתחום בו הוא עוסק. מכאן החשיבות של כתיבת מאמרים מקצועיים. גם כאן ניתן לשלב בין חשיפה חינמית לבין אתרים הדורשים תשלום.

 

  • פרסום עסקים בזירות פרילנסים – ישנם אתרי פרילנסים בתחומים שונים, שניתן להירשם בהם ולחשוף את שירותינו בפני קהל לקוחות שמחפש שירותים אלה. אתרים אלה לוקחים בדרך כלל עמלה כלשהי על ההפניה או על סגירת הפרוייקט באמצעותם, אבל בתחומים מסוימים הם יכולים להכניס הרבה הצעות עבודה. כך למשל: כתיבה טכנית, גרפיקה, שירותי תכנות וכדומה, הם תחומים שמתרחשים בזירות אלה.

 

  • פרסום עסקים באמצעות רשימות דיוור – רשימות דיוור ניתנות לרכישה אבל אנחנו ממליצים לכל עסק להתחיל ולבנות רשימת דיוור משלו. זאת באמצעות מתן הטבה כלשהי לגולש שמשאיר פרטי מייל – למשל חוברת טיפים, מדריך עשה זאת בעצמך או כל דבר אחר, שמצד אחד יחזק את מקצועיותכם ומצד שני יעניין את הגולש ויתן לו ערך אמיתי.

 

  • פרסום עסקים באמצעות שיתופי פעולה – שיתוף פעולה אמיתי הוא כלי מצוין להגדלת החשיפה של העסק בפני קהל לקוחות חדשים. בשיתוף פעולה אנחנו מאתרים עסק אחר שפונה לאותו קהל לקוחות – הוא יכול להיות בתום משלים או בתחום שונה לגמרי. פרסום עסקים משותף שכזה יותר מצב של win win  עבור שלושת הגורמים.

 

בחירה באפיקי פרסום עסקים מתאימים לעסק שלך

 

מאה הימים עוזרת לך להחליט מה אפיקי הפרסום הנכונים לעסק שלך.

לשם כך אנחנו מעמידים לרשותכם את מערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית, שפותחה במיוחד לצרכי השיווק של עסקים קטנים.

איך מתחילים? ממלאים בחינם את שאלון האבחון השיווקי שלנו מקבלים מיידית לתיבת המייל אבחון שיווקי של העסק.

לשאלון האבחון השיווקי >>

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>