שיווק עסקים קטנים

שיווק עסקים קטנים

שיווק עסקים קטנים

מצד אחד שיווק עסקים קטנים דומה מאוד לשיווק בחברות גדולות. אך מצד שני, ישנן נקודות שוני שהופכות אותו לייחודי. הדימיון ברור – שיווק זה שיווק זה שיווק. אם אני מנהל מחלבה קטנה הרי שאני אתמודד בשוק גם מול מחלבות גדולות ולכן אדרש לשיווק מקצועי ממש כמותן. אבל נקודות השוני בין שיווק עסקים קטנים לשיווק בחברות גדולות הן שהופכות את השיווק הזה למעניין ומאתגר וזו אחת הסיבות שאנחנו, במאה הימים, בחרנו להעמיק בתחום.

שיווק עסקים קטנים מחייב עריכת סדרי עדיפויות. בניגוד לחברות גדולות שיכולות להעסיק קומה של מנהלי מותגים ומספר מנהלי שיווק, ומשקיעות תקציב שיווק מרובה-אפסים, הרי ששיווק עסקים קטנים מתבצע במשאבים הרבה יותר מוגבלים ולכן דורש חשיבה, מקוריות ותעוזה גדולים בהרבה.

כבעלי עסק קטן אתם בוודאי חשים את התנודות של השוק באופן מיידי – מצב ביטחוני, מצב כלכלי, כולם משפיעים מיידית על העסק הקטן. עבודת שיווק עסקים קטנים באמצעות תכנון נכון והיערכות מראש, תאפשר לצמצם את התלות שלנו בשירות אחד ובקהל לקוחות מסוים, ויגרום לשירות שלנו להיות מבוקש וללקוחות לחפש אותנו, גם בזמנים קשים.

שיווק עסקים קטנים – השיטה של מאה הימים

השיטה של מאה הימים היא פרי מחקר ופיתוח ארוך שנים, עבודה עם עשרות עסקים בכל התחומים, ניתוח הצרכים שלהם, הלקוחות, השוק והסיטואציות השיווקיות שהם חווים. אלה עקרונות שלנו בתחום שיווק עסקים קטנים, ואם הם מתאימים לכם, אנחנו מזמינים אתכם לעבודה משותפת לקידום העסק שלכם, בדרכים שלא חשבתם עליהם:

  • בעל העסק מכיר את העסק יותר מכל אחד אחר, הוא מכיר את הלקוחות ויודע מה מתאים להם, רק זקוק לכלים השיווקיים המתאימים כדי לעשות זאת נכון
  • תמיד מתחילים באבחון – אבחון נכון הוא חצי הדרך להצלחת כל פעילות שיווק עסקים קטנים
  • שלב ראשון בתהליך השיווק הוא הבידול – מציאת אותו ייחוד שיש לי ולעסק שלי לעומת כל מתחרה או גורם פעיל אחר בשוק שלי.
  • עסק קטן לא צריך לעסוק בכל שלבי השיווק – עליו לערוך סדרי עדיפויות ולעסוק רק במה שיביא לצמיחה. את שלבי השיווק חילקנו ל: בידול, מיתוג, תהליך מכירה, גיוס ופרסום, מוצרים ושירותים, תקשורת שיווקית ואינטגרציה. לאחר האבחון נמקד אתכם רק בשלבים שבהם עליכם לעסוק ומה עליכם לעשות בכל שלב שהוצע.
  • עסק קטן יכול להניע מהלך שיווקי אחד בכל פעם – לא לרוץ ביחד בכל החזיתות. אנחנו מתחילים תמיד בשלב התשתיות – להכין את תהליך המכירה, תסריט המכירה, האתר, התקשורת השיווקית וכל דבר אחר שנדרש, וכל אלה משמשים כתשתית למהלך השיווקי הנדרש.

שיווק עסקים קטנים מתחיל במאה הימים

מערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית פותחה במיוחד לצרכי שיווק עסקים קטנים. איך מתחילים? ממלאים בחינם את שאלון האבחון השיווקי שלנו מקבלים מיידית לתיבת המייל אבחון שיווקי של העסק.

לשאלון האבחון השיווקי >>

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>