לאט לאט מגדילים מכירות מהר

מגדילים מכירות מהר

מגדילים מכירות מהר

יש מכירות שפשוט צריכות סבלנות – דבר שלא כל אנשי המכירות מצטיינים בו. לכן, חשוב לתת לכל שלב את הזמן שלו, ולהתאפק: כשמלחיצים את הלקוח, הוא יכול פשוט להגיד 'לא' כדי לסלק את הלחץ – וחבל.

אם יש לנו בידול ויש לנו מיתוג מתאים, אז אפשר לצאת למכור? כמעט. אנחנו רוצים להפיק את המקסימום מכל ליד שלנו ולהפוך כל פונה לקונה, נכון?  אז כדי שנצליח לעשות את זה, מילת המפתח היא 'סדר'. ובשלוש מילים: תהליך מכירות מסודר.

בנייה של תהליך מכירות מסודר מבטיחה את הבונוסים הבאים:

  • משפך מכירות מאוזן – באף שלב לא 'ידלפו' יותר מדי לידים. ברור שלא כל הלקוחות הפוטנציאליים הופכים לקונים, אבל לא תהיה דליפה מאסיבית באחד השלבים בתהליך.
  • עבודה יעילה – הימנעות מבזבוז משאבים מיותר, מעבודה 'פול גז בניוטרל', באמצעות תכנון נכון של השלבים, כך שבכל שלב ניתן מענה מסודר ללקוח.
  • שמירה על התדמית של העסק – אין דבר יותר עצוב (ובזבזני) מאשר השקעה בפרסום, כאשר אנחנו לא ערוכים לקלוט את הלקוחות שבאים. לא רק שאנחנו לא נותנים להם את המוצר או השירות שהם חיפשו, אנחנו גם 'שורפים את עצמנו' מולם, מפחיתים את הסיכוי שיהפכו ללקוחות בעתיד, ולקינוח – מוציאים לעצמנו שם רע.

אז איך מסדרים את תהליך המכירה?

בארבעה שלבים: הבנת צרכי הלקוח, התאמת המוצר או השירות שלי אליהם, מתן מענה מושלם ללקוח, שיפור והסקת מסקנות.

קידום עסקים – עוד רעיונות >>

לעמוד הבית >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>