ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

מאה הימים מספקת ייעוץ שיווקי שונה מזה שאתם מכירים: ייעוץ שיווקי שאינו תיאורטי, אלא כולל ליווי, הנחייה ומעורבות בביצוע.

זוהי, למעשה, הנקודה המרכזית שמבדילה ומייחדת אותנו בנוף לעומת שירותי ייעוץ שיווקי אחרים: אנחנו מציעים ללקוחותינו ייעוץ שיווקי הכולל כניסה לפרטים הקטנים ו'המשעממים' לכאורה, שבכוחם לקבוע, במרבית המקרים, האם המהלך השיווקי נידון להצלחה אם לאו. אנו מאמינים כי ייעוץ שיווקי אפקטיבי הוא חלק מתפיסה עסקית כוללת, וכי עליו להיעשות תוך מעורבות שוטפת של בעל העסק – שהוא זה שמכיר את האתגרים השיווקיים והעסקיים באופן המעמיק והיסודי ביותר.

ייעוץ שיווקי שעוזר להתמקד בעיקר

שיווק של עסק – עצום או זעיר – כולל אתגרים שיווקיים מרובים. אך בעוד שלחברה גדולה יש אפשרות לעסוק בכל החזיתות במקביל, עסק קטן או עסק בינוני אינו יכול 'להתפזר'. כאן מודגש הצורך בשירותי ייעוץ שיווקי לעסק הקטן והבינוני, ייעוץ שיווקי שיסייע לעסק להבין מהן הנקודות המרכזיות בתחום השיווק בהן עליו להתמקד. מתוך דירוג סדר העדיפויות של הנושאים החשובים, נוצרת, מן הסתם, רשימה של נושאים פחות חשובים. ייעוץ שיווקי מקצועי מצביע על נושאים אלה ומשאיר את ההתעסקות בהם לשלב מאוחר יותר.

עבור חברה גדולה, ייתכן שהעיסוק ביצירת שילוט טוב יותר על המדפים הוא אתגר שיווקי חשוב. מחלקת השיווק של חברה גדולה תוכל גם להתמודד עם האתגר הזה מבלי לפגוע בהכנות לקראת מבצעי החגים הקרובים, ובלי לעכב את פיתוח המוצרים החדשים.

אך עבור עסק קטן או בינוני, מדובר במשימה ש'משביתה' או לפחות מעכבת את השלמתן של משימות שיווקיות אחרות. ייעוץ שיווקי מקצועי ואחראי ימליץ לעסק הקטן הנמצא במצב כזה לדחות את העיסוק בשילוט המדפים, ולפתור את מבצעי החגים.

אבחון שיווקי, השלב ראשון של ייעוץ שיווקי מוצלח

על כן, מניסיוננו רב השנים, אנו ממליצים על אבחון שיווקי כשלב ראשון והכרחי של ייעוץ שיווקי נכון. על בסיס האבחון הראשוני ניתן להבין מהן הנקודות בהן העסק זקוק לתמיכה בשיווק, ומהן הנקודות בהן העסק מתנהל היטב, או לכל הפחות באופן שמאפשר לו לפעול במידה סבירה של הצלחה. אבחון שיווקי יכול להיעשות באמצעות השאלון המקוון שלנו;

בהמשך העבודה עמנו, אנו מציגים ללקוחותינו שאלון שיווקי נרחב יותר, ובמקרים אחרים עורכים את האבחון השיווקי בדרך של פגישה אישית וריאיון. בכל אחת מהדרכים הללו, המטרה היא מיפוי המצב השיווקי של העסק. על בסיס האבחון הזה, נוכל ללוות את העסק בייעוץ שיווקי בנתיב הייחודי לו. נתיב המתחשב בנקודות החוזקה שלו, מתמקד בנקודות הבעייתיות שטיפול בהן יניב את השיפור המשמעותי ביותר. 

לאבחון שיווקי של העסק שלך >>

לעמוד הבית >>

הדרכה מקוונת

צפו חינם בוובינר

איך להפוך את הדיוור העסקי לכלי מכירתי

לעמוד אירועים >

מדריך במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח. המשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>