סיוע לעסקים קטנים בפריפריה

סיוע לעסקים קטנים

סיוע לעסקים קטנים

לפי מחקר שפירסם מט"י, סיכויי השרידות של עסק קטן עולים מ 37% ל- 78% אם קיבל סיוע לעסקים קטנים במהלך 3 השנים הראשונות לקיומו.

ממחקר שנערך על ידי משרד הכלכלה עולה כי שיווק נתפס על ידי העסקים הקטנים כחסם השלישי בחשיבותו המעכב את התפתחות העסק. למעשה זהו הגורם הראשון ברשימת החסמים הנמצא בידיו של העסק (לאחר חסמים בירוקרטיים ותחרות לא הוגנת מצד עסקים גדולים).

 

כשבוחנים את החלוקה של העסקים על פני הארץ, ההבדלים באחוזי השרידות בין הפריפריה למרכז, קיימים אך אינם כה גדולים. עם זאת, כדי לשפר עוד יותר את אחוזי השרידות של עסקים בפריפריה, ברור שכדאי לשפר את הנגישות לקבל סיוע לעסקים קטנים.

לאור האמור לעיל, במאה הימים הגענו למסקנה, שכדי לתת סיוע לעסקים קטנים, לא רק במרכז אלא גם בפריפריה, יש לפתח אמצעי סיוע לעסקים קטנים, שיהיו נגישים לעסקים בכל מקום.

 

במאה הימים פיתחנו דרך יחודית של סיוע לעסקים קטנים – מערכת ניהול שיווק עצמאי בהכוונה אישית. המערכת הראשונה והיחידה שנותנת את כל הכלים השיווקיים שאתם צריכים באופן מקוון ובזמינות של 24 שעות ומצד שני תמיכה אישית שלנו בכם במשך מאה הימים, כדי שתנצלו את המערכת ותגבשו בעזרתה מהלך שיווקי מנצח שיקדם לכם את העסק.

 

סיוע לעסקים קטנים בעזרת מערכת ניהול שיווק עצמאי בהתאמה אישית

 

המערכת משלבת כלים שיווקיים לניהול השיווק של העסק, עם הכוונה אישית שלנו, שתמקד אותך רק במשימות שכדאי להשקיע בהן את זמנך היקר.

יתרונות המערכת כוללים עבורך:

  • נגישות לכלים השיווקיים מכל מקום ובכל זמן
  • תכנון אסטרטגיה שיווקית על ידינו, תוך דיון איתך בחלופות וקבלת החלטה משותפת כיצד להתקדם
  • משוב אישי על חומרים שיווקיים ומענה לכל התלבטות
  • מגוון אפשרויות עבודה בהתאם לרצונך: קריאת חומרים, שמיעת מצגות, השתתפות בוובינרים, מילוי משובים, יעוץ בטלפון או בסקייפ, יעוץ במייל.
  • יצירת סדרי עדיפויות בתכנון השיווקי ומיקוד בפעילויות השיווק הנחוצות לעסק שלך

 

מעל הכל, השירות הניתן לכל עסק הוא שונה ומותאם לצרכיו. אין אסטרטגיה אחת, אין פיתרון מדף ואין חבילה מוגדרת מראש של סיוע לעסקים קטנים. העבודה השיווקית מבוססת על ניתוח המצב הקיים של העסק והמטרות והיעדים העסקיים שלו.

 

איך מתקדמים לקבלת סיוע לעסקים קטנים? אנחנו מזמינים אותך לערוך אבחון ראשוני לעסק שלך, כדי לקבל התרשמות ראשונה על מצב השיווק שלו ובאילו תחומי שיווק כדאי לך לפעול.

לשאלון אבחון שיווקי >>

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>