שיווק באינטרנט שעובד בשבילך

שיווק באינטרנט - מאה הימיםאם נרשמתם לקבלת דיוור מאתר מאה הימים, בוודאי התחלתם לקבל סידרה של טיפים שבועיים מועילים לעסקים.

נכון, אנחנו קצת אכולי רגשות אשמה על כך שאנחנו ממעטים לשלוח מאמרים כבעבר, אבל בשל כך החלטנו לרתום את מערכת הדיוור לטובתנו. הרעיון הוא בעצם למצוא דרכים 'סבילות' לתקשורת עם הלקוחות שיעבדו בשבילך גם כשאתה לא עובד. לרוב מדובר על שיווק באינטרנט אבל לא רק. איך זה עובד:

משלוח אוטומטי של טיפים למתעניינים – מהרגע שאישרת תקבל באופן קבוע טיפים לתקופת הזמן שהוגדרה וכל טווח זמן שהוגדר. כך הלקוח יזכור אותך כשהנושא יהפך לרלבנטי.

מאמרים מקצועיים – משלוח מאמר עומק White paper ללקוחות שימסרו את פרטיהם היא דרך מצוינת לשיווק באינטרנט, מסירת ידע וחיזוק הפן המקצועי בעיני הלקוח.

אבחונים – שאלות למילוי ע"י הלקוח הפוטנציאלי, שעוזרים לו לאבחן האם הוא זקוק לשירות זה או אחר.

דוגמאות וסיפורי מקרה – מפשטים את השירותים המוצעים עבור הלקוח וגורמים לו להבין במהירות האם הדוגמה רלבנטית למקרה שלו.

מאמרים חיצוניים – כתיבה באתרי מאמרים ופורטלים ברשת עוזרת בשיווק באינטרנט ובקידום האתר וגם מחזקת את העסק כסמכות מקצועית בנושא.

מצגות – לפעמים תמונה שווה אלף מילים ומצגת שווה אלף שורות. כשאנחנו בפגישת הצגה עצמית אנחנו מעבירים מצגת קצרה על עצמנו. אפשר להציג מצגת דומה באתר, ידידותית, קצרה וממוקדת.

ספר – ואם כבר יש הרבה חומרים והרבה מה להגיד, אפשר לרכז הכל בספר – תוכן בכלל ומדריכי עבודה פרקטיים הם תמיד מוצר נדרש.

כל אחד מוזמן כמובן לחשוב על דרכים סבילות לתקשורת שיתאימו לו. אם נרשמתם באתרנו או עדיין לא, אנחנו מצדנו מתחייבים גם להיות אקטיביים ולשלוח לכם מאמרים באופן פעיל.

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>