מאה הימים: מבצעים עבורכם דיוורים חכמים

 

לא, אנחנו לא המרכז הרב תחומי במודיעין.

אבל אם הגעת לכאן, הקלקת על הניוזלטר שאנחנו מציעים לך, במרכז הרב תחומי.

 

מי אנחנו?

שמי לילך כרמון ואני שותפה ומנהלת ב- "מאה הימים", העוסקים בתחומי השיווק והתוכן באופן כללי, ובעיקר – בניוזלטרים חכמים.

כתושבת מודיעין, אני מקבלת מכם דיוורים המציגים את הפעילויות שאתם מציעים בשלל תחומים. הדיוור שלכם צד את עיניי בשל כך שהוא פונה למגוון קהלים בעלי שונות גדולה, כמות המידע הרבה שאתם שואפים להעביר והרצון להפיק מהדיוור מקסימום פניות ורישומים.

נסיוננו הנרחב בתחום מאפשר לנו להציע לכם שירות שישפר את משלוח הדיוורים שלכם בכל המדדים, בתקופה קצרה ומשאבים לא רבים.

 

מה עושה את הניוזלטרים שלנו לחכמים?

אנחנו מתכננים ובונים אותם מתוך הבנה שיווקית רחבה – אנחנו רואים כל 'נגיעה' – כל דיוור שנשלח כחלק ממערכת יחסים כוללת של הארגון עם הלקוחות שלו, ומנסים לשפר את מערכת היחסים הזו, להעמיק אותה ולהפוך אותה למספקת, לשני הצדדים.

אנחנו מכירים היטב את היכולות והאפשרויות של מערכות הדיוור העדכניות, והופכים את הדיוור העסקי לחלק ממערך השירות, השימור והשיווק.

בכך עוזר לנו הניסיון הרב שלנו בכתיבת תוכן לקהלי מטרה מדוייקים בתחומים מגוונים – בהם תרבות, חינוך, רכב, פיננסים ועוד.

 

למה דיוור?

הדיוור הוא אחד הכלים היעילים ביותר (וגם הוותיקים ביותר בארגז הכלים הדיגיטלי. באמצעות שימוש בכלים מתקדמים בתוכנת הדיוור (כמו שדות מתחלפים, קבוצות דינמיות, טריגרים, שיווק מחדש, קמפיין A/B) ושילוב של תוכן איכותי וממוקד – אנחנו יכולים כיום לבנות קמפיין מתגלגל שמתחיל במשלוח לתפוצה רחבה, וממשיך באמצעות מיילים אוטומטיים שנשלחים לתושבים על פי פילוחים שונים, למשל – בעלי עסקים, הורים לילדים קטנים, חובבי ספורט, אוכלוסיה בוגרת ועוד.

התועלת מדיוורים שכאלה יכולה להיות מיידית – יותר נרשמים להרצאה, פחות שאלות למחלקת הרישום העמוסה, יותר שביעות רצון בקרב התושבים – ועוד ועוד.

 

נשמח לתאם פגישה בה נציג בפניכם נתונים השוואתיים של הפעילות הדיגיטלית שלכם אל מול מוסדות דומים ונציע הצעה קונקרטית לשדרוג הדיוור שלכם. 

077-5241800 או צרו קשר >>

 

הקמת דף פייסבוק

מתנה: מדריך לכתיבת פוסט טוב

הכירו את שירות ההדרכה האישית שלנו וקבלו חינם את המדריך לפוסטים בפייסבוק

לקבלת המדריך במתנה >

מדריך דיוור במתנה

קבלו מאיתנו במתנה את המדריך השלם לדיוור מנצח והכירו את שירות ההדרכה שלנו - מאה דקות לבניית דיוור. להמשך >

מה הציון של השיווק שלכם?

אנחנו מזמינים אתכם להקדיש חמש דקות למילוי האבחון השיווקי של העסק, ולקבל משוב מיידי עם ציון מספרי למצב השיווק שלכם, וגם המלצות ראשוניות לפעולות שיוכלו לשפר אותו. למעבר לשאלון >>